czwartek, 14 maja 2015

Sztuka, której mi odmówiono

Właśnie sobie uświadomiłam, że jestem chora. W sensie.. chodzi bardziej o to, że nie będę mogła iść na trening sztuk walki, a ja to tak uwielbiam.. To jest druga po książkach najfajniejsza rzecz w moim życiu, a ja muszę opuścić kolejny trening. Już ostatnio nie byłam, bo wtedy czułam się jeszcze gorzej niż dziś, ale opuścić dwa treningi z rzędu? No nie.. porażka. W tym miesiącu przepadnie mi jeszcze jeden trening, bo jadę do Warszawy i kurcze no, naprawdę mi przykro z tego powodu. Odpuszczam, a bardzo nie lubię tego robić. Miałam pracować nad uderzeniami i katem, nauczyć się prawidłowo pewnego kopnięcia, które w ogóle mi nie idzie, a tu nic z tego...a wy? Też macie jakieś zajęcia które uwielbiacie, a z których musicie rezygnować? Odpowiadajcie w komentarzach ;)




PS.Wstawiam wam zdjęcia takich fajnych opakowań po landrynkach, które dostałam w Biedronce. Podobają wam się? 

8 komentarzy:

  1. Głowa do góry. Pomśl sobie, że jak nie odpuścisz sobie tego tednego treningu, to potem na następnych nie będziesz miała tak dobrych wyników, jakbyś mogła. Wiesz, jak to w kabarecie było o kobiecie "jak się na tydzień zamknie, to potem się jeszcze przyjemniej słucha". I tu będzie tak samo, odpoczynku potrzebuje każdy, a już zwłaszcza tego zdrowotnego. Swoją drogą, to można wiedzieć, co tak konkretnie ćwiczysz? Ja kiedyś chodziłam na aikido, a tak, to jak mam czas, uskuteczniam TaiChi. Co do pudełek... to chyba się przejdę do Biedry, bo są świetne ;P
    Tak oględnie rzecz biorąc, nie myślałaś o jakiµ "wystrzałowym" nagłówku i podrasowaniu szablonu? Nie, żebym się czepiała.
    Pozdrowienia, kuruj się
    Kuroneko, http://kotnasluzbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha, i daj znać, jak coś nowego napiszesz ;P

      Usuń
    2. Dziękuję za Twój komentarz. Ja również jak byłam młodsza trzy lata ćwiczyłam aikido, ale obecnie kung fu i to szczerze uwielbiam. Chciałabym zmienić szablon na jakiś ciekawszy, ale jestem początkująca i za nic nie wiem do kogo mogłabym się o to zwrócić czy też jak to zrobić...

      Usuń
    3. CZemu nie. Robię szablony za stałą reklamę siebie i czytanie mojego bloga ;P
      Jak się zdecydujesz, to powiedz, otworzę prywatny czat, żeby się dogadać

      Usuń
    4. Ja bym była jak najbardziej chętna

      Usuń
    5. Wejdź na mojego bloga, zjedź na sam dół, tam jest xat. Polecam kliknąć "Get larger"

      Usuń
  2. życzę powrotu do zdrowia, żebyś mogła chodzić juz na treningi ;)
    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z propozycjami sukienek na mój bal, poklikasz w linki? :* będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba! Moze obserwacja, za obserwacje? Jezei tak, to dodaj mnie i napisz u mnie w kom (na 100% dam follow back)

    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Z góry dziękuję z całego serduszka :))
    :* http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń