sobota, 23 maja 2015

Wreszcie upragniony odpoczynek

Udało się! Jestem spakowana, mam przygotowane ubranie na jutro i mogę spokojnie posiedzieć jeszcze trochę przed komputerem, a później położyć się spać. Jutro z rana kierunek:Warszawa. Chcę już wsiąść w autobus i być pewna, że wszystko pójdzie po mojej myśli, czyli pojadę, odpocznę i postaram się wyłączyć myślenie. Przeszkadza mi tylko...moja kostka. Głupia nie miała kiedy tylko akurat teraz się zepsuła. Boli. Jak chodzę i trochę też jak na siedząco nią poruszam. To mnie martwi. Wszystko przez kopnięcia na kung-fu i moją nieuwagę. Zagapiłam się na Roxi i przy kopnięciu z półobrotu nie przekręciłam drugiej stopy. Mam skutki -,-. Może jakoś uda się obejść ten wyjazd, później się zajmę nogą, o ile do tego czasu mi nie przejdzie. No i co? W najbliższym czasie prawdopodobnie tu nie wpadnę, bo znając życie nie będę miała dostępu do internetu. Tak więc czas na odpoczynek. A wy macie jakieś plany wyjazdowe na najbliższy czas? No i trzymajcie się cieplutko ;** / PN
PS.Wiem, że miały być zdjęcia, ale padało dziś u mnie większą część dnia i nie bardzo miałam warunki do zrobienia tych zdjęć, a jak się trochę rozjaśniło byłam akurat w kościele na majówce i ten... Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)
PS.2 Kojarzycie The Avett Brothers? Bo mnie urzekli pod koniec ubiegłego roku i tak postanowiłam o nich wspomnieć. Uprzedzam tylko, że większości się to pewnie nie spodoba, ale ja się zakochałam w pasji z jaką to, co robią. Łapcie ich nutkę :)


12 komentarzy:

  1. baw się dobrze :* i dobrze wypocznij ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu i powodzenia z kostką! Ja jechałam przeziębiona na wycieczkę i to też nie było zbytnio przyjemne ;/

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu! <3 ja niestety na razie żadnych planów nie mam :<
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanegoo wyjazdu! :*
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wyjazdu! :) I oby z kostką było wszystko w porządku. Ja niestety jestem chora, więc nigdzie raczej nie wyjadę; do szkoły też pewnie nie pójdę :/

    http://kolorowa-szachownica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu i wypoczynku! :))

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego wyjazdu i mam nadzieje, ze kostka się sama 'naprawi' :D
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wyjazdu i dobrej zabawy :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę udanego wyjazdu! Mam nadzieję, że odpoczniesz:D fajny blog, bede zaglądać cześciej. Ja teraz w weekend wylatuje do Turcji, chyba bo teraz leżę z anginąxD
    rozszyfrujmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego podboju Warszawy! :)

    http://mikijiu.blogspot.com // klikniesz w link w najnowszym poscie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Blog Award! Gratuluję!
    rozszyfrujmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń