środa, 27 maja 2015

Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej

Okej. Wróciłam. I na wstępie chciałabym wam podziękować za komentarze. Aż mi się ciepło na serduszku zrobiło jak wróciłam do domu, włączyłam laptopa i to zobaczyłam. Uwielbiam was, wiecie? Wróciłam do domu przed 2 w nocy i szczerze powiedziawszy nadal jestem bardzo padnięta. Czułam jednak jakąś wewnętrzną potrzebę, żeby do was napisać. Post króciutki, bo oczy mi się zamykają. Później dodam dłuższy, gdzie podam wam szczegóły. Teraz chcę tylko, żebyście wiedzieli, że żyję, wróciłam. Wycieczka całkiem fajna, ale dupy nie urywa. Co do samej Warszawy mam mieszane uczucia. Z jednej strony jest tam wiele pięknych budynków i tego typu rzeczy, sporo zieleni, ale z drugiej...brudno i jakoś tam nieurokliwie. Nie wiem jak ostatecznie to wszystko oceniam. Później się zastanowię. A teraz...idę spać, dobranoc.
PS.Łapcie kilka zdjęć ;)









8 komentarzy:

  1. Cieszmy się i radujmy w takim razie. A co do Warszawy - to czego ty się spodziewałaś? Architektonicznie jest ok, zwłaszcza stara część, ale tak, to tylko same korki, etc. Ja nie zapomnę, jak moja klasa miała wycieczkę, jeszcze jak robili stadion i autostrady. Wszystko rozkopane i na środku takiego ugoru taka wybiedzona limuzyna z reklamy wypożyczalni.... no, ale jak ktoś chce się tam kisić...
    Swoją drogą, to pytanie bardzo prywatne - jesteś może z Jaworzna? Bo moja kuzynka też była w takim terminie w Warszawie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie spodziewałam się niczego specjalnego.. No cóż, było jak było ;) Nie, nie jestem z Jaworzna. Inne województwo ;)

      Usuń
    2. U mnie nowy rozdział już jest ;P
      A tak szczerze mówiąc, to chyba jesteś moją jedyną czytelniczką, jak tak dalej pójdzie, to ja nie obiecuję, że długo będę znajdować motywację do zarywania nocek, żeby rozdział uzupełnić... Nie lubię pisać dla siebie tylko, więc się nie zdziw, lojalnie uprzedzam ;(

      Usuń
  2. Fajny blog :) Pamiętasz mnie? http://haniomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba. Jak mogłabym zapomnieć? :) Pamiętam ;)

      Usuń
  3. Super, że wróciłaś :) Ja też uważam, że Warszawa nie jest jakimś wspaniałym miastem. Budynki są OK, ale taki tam tłok, korki na ulicach...

    kolorowa-szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie Warszawa nawet się podoba :) super że wróciłaś
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie byłam w Warszawie.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń