niedziela, 28 czerwca 2015

Twórzmy wspomnienia!

Mój początek wakacji był bardzo aktywny. Wczoraj cały dzień spędziłam u przyjaciółki. Rano pojechałam do niej rowerem. Na miejscu udałyśmy się na spacer po lesie, powygłupiałyśmy się i jakoś zleciał calutki dzionek. Pod wieczór na spokojnie wróciłam do swojego domciu. Przez cały czas dokumentowałam nasze spotkanie i pokażę wam kilka zdjęć. 


Spacer po lesie zawsze spoko ^^


Yhym, o tak, zdjęcie tyłem na bloga! :) 


A tu to się bałam podejść, ambona w środku lasu, a w pobliżu dziki... 


Takie tropy znalazłyśmy, zresztą te nie były jedynymi...


Ale po co się przejmować zwierzętami? Lepiej spojrzeć na świat z perspektywy żuczka ^^




Lubicie poziomki? Bo ja tak! <3 


A widzieliście jakie moja Dancia robi piękne fryzury? Artystka *.*

Dziś z kolei odwiedziłam teatr. Moja przyjaciółka od pieluszki występowała w spektaklu, a ja dostałam zaproszenie na premierę. Był to musical pt. "Ingonyama, to znaczy lew". Niesamowite. Dopracowane z niezwykłą dbałością o szczegóły. Aktorzy z akademii po wielu próbach wypadli fenomenalnie. Coś takiego z pewnością zapada w pamięci. Efekty dźwiękowe, świetlne, a także scenografia zapierały dech. Nie żałuję, że zdecydowałam się wybrać i chętnie wybrałabym się na kolejny spektakl. Mogę to podsumować tylko jako wow. Połączenie tańca, śpiewania i gry aktorskiej jest dosyć trudne jednak obsada poradziła sobie fantastycznie. 


A wam jak mijają wakacje? Co u was? 

PS.Zupełnie wyleciało mi z głowy. Mam dla was propozycję. Co byście powiedzieli na to, że w komentarzach zadawalibyście mi zadania do wykonania w wakacje, a ja bym je zrobiła i udokumentowała dla was? Dobry pomysł czy raczej słaby? 

20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i ta fryzurka! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy ułożone, są naprawdę cudnie *-*
    co do zadania zrobiła byś tag:25 faktów o mnie? :3
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia ;)
    Poklikasz w linki w ostatnim poscie? Dla mnie to bardzo wazne, a dla Ciebie to kilka sekund. Postaram sie odwdzieczyc obserwacja! Jesli to zrobisz poinoformuj mnie w komentarzu, niezwlocznie cie zaobserwuje!
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś cały dzień spędziłam na zakupach :)
    Piękna fryzura.

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Widać, że wypady był udane :) Pzdr i życzę udanych wakacji x

    P.S. Dziękuję za kochany komentarz na moim blogu! Bardzo mi miło! Tymczasem zapraszam na nowy post odnośnie inspiracji co do wakacyjnych zajęć - http://angegar-blog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetyny post :)
    fajny pomysł z tymi zadaniami :)
    to ja ci dam jedno: jeśli nie umiesz, naucz się polizać łokieć językiem :) hahaha
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już próbuję haha :D jakoś średnio wychodzi... ;) Będę robić zdjęcia i pod koniec wakacji wszystko dodam :)

      Usuń
  7. Świetnie zdjecia ! :D A te zadania jeszcze lepsze :) Sama w przyszłości może skorzystam z Twojego pomysłu jeżeli oczywiście pozowlisz. :*
    Zapraszam do mnie: http://somesty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i super zdjęcia <3 Obserwuje, pozdrawiam i zapraszam :) Fajny pomysł z tymi zadaniami, mam już jedno zadanie: wbiegnij do jakiegoś sklepu, spytaj „jaki mamy dzień” i zaskoczona wybiegnij :') :)
    olapajakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spacery po lesie sa cudowne :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja... nudzę się, zakładam już kolejnego bloga grupowego (http://wejrzecpozasiebie.blogspot.com/), dzisiaj odbierałam wyniki maturalne (nie najgorsze) i wstawiłam Samca Alfa dalej. Co jeszcze... mam dla ciebie świetne zadanie. Może ci się przydać, więc dydaktyczne. Idziesz sobie na rynek, czy gdzie tam u ciebie jest strasznie dużo ludzi. Tylko potrzebujesz jeszcze co najmniej 3 osoby do pomocy. Łazicie, łazicie i nagle zaczynacie sie patrzyć w jeden konkretny punkt. Tylko wszyscy w ten sam punkt. I chcę, żebyś to zrobiła: 1. gdy idziecie razem i gadacie przykładowo. 2. Gdy idziecie osobno, ale dosć blisko siebie. 3. Gdy idzie kilka grupek razem. 4. Gddy każdy jest jakiś kawałek od siebie. Tylko musicie to robić w jednym momencie, punkt musi być ten sam (najlepiej gdzieś na niebie), może ktoś też wskazywać palcem w to miejsce. Tylko ludzie muszą być za każdym razem inni (czyli np. w tłoczny sklepie lub przechodnie), bo jak będą ci sami, to nie wyjdzie. Załatwcie sobie jeszcze jakiegoś ciecia do robienia zdjęć i patrzenia na reakcje ludzi. Na koniec wracacie do tego, co robiliście i idziecie sobie dalej. A po chwili przerwy na zamianę tłumu robicie dalej. Czekam na obserwacje i wnioski ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre :) Tylko będę musiała znaleźć ludzi, którzy się ze mną wybiorą w tłoczne miejsce, bo u mnie z takim ciężko. Teraz się nie mogę tego doczekać.

      Usuń
  11. Bardzo ciekawie spędzasz te wakacje. Ja jeszcze nie mam planów co konkretnie będę robić ale na pewno będę rysować i przeczytam książki które niedawno sobie kupiłam i leżą jak na razie na półce.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcie żuczka :)

    poklikasz? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie masz za co dziękować ;) Daj znać czy smakowało.

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wyglądam na swój wiek, bo nie ja jestem na zdjęciach. Wystarczyło przeczytać notkę... :p

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam spacery w lesie ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń