niedziela, 7 czerwca 2015

Wakacje tuż za rogiem, wreszcie :)

Ostatnio było trochę przygnębiająco, ale wracam do życia. Dziś niedziela. Rano jak co tydzień byłam w kościele, a teraz leżę na słońcu i rozkoszuję się piękną pogodą. Tak długo siedziałam w domu, że nawet nie zauważyłam kiedy klematis wypuścił kwiaty i zrobiło się tak pięknie. Po południu zamierzam udać się z moim owczarkiem niemieckim na spacer. Uwielbiam mojego staruszka. To razem z moją kochaną sunią najwspanialszy pies na świecie. Niestety, w tym roku skończy już 12 lat, ostatnio choruję i obawiam się, że mogę go stracić. Dlatego staram się spędzać z nim jak najwięcej czasu. Wiecie jakie to cudowne uczucie kiedy pies, który nie chce jeść na wasz widok podchodzi do miski? Byłam u niego przed chwilą i aż żal mi było odchodzić tak się ucieszył na mój widok. Myślał, że wezmę go na spacer, ale teraz jest dla niego za gorąco, zrobię to popołudniu. A teraz wróćmy do mojego posta. Jest pięknie. W całym moim ogródku pachnie piwoniami, a ja się kąpię w słońcu. Choć pewnie gdy tylko skończę ten post wrócę do domu, bo laptop zaczyna mnie parzyć. A wy lubicie lato? Ciepło, słońce opalanie? Długie dnie, spotkania z przyjaciółmi na lodach i tego typu sprawy?




PS.Byłam w piątek na zakupach i tak się zastanawiam czy nie chcielibyście zobaczyć co kupiłam? Co byście powiedzieli na taki mały Haul zakupowy? 

10 komentarzy:

  1. jestem na tak jeśli chodzi o haul ^^, też miałam takiego pieska, ale niestety zdechł, jak miał ok 13 lat :c, byłam do niego bardzo przywiązana
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zobaczę haul :)) Piesek jest słodki ;3
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym wieku większość psów podupada na zdrowiu :(
    http://mynightmare1410.blogspot.com/2015/06/witam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Cudny piesek:))
    Obserwujemy? odpowiedz u mnie:)
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjecia:):)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety z moją kotką musiałam się porzegnać. Miała 11 lat, przez ostatni miesiąc życia nie chcała jeść. Tak po prostu, wszystkie wyniki w normie. A ona ani wody się nie napiła, zeszła z wagi chyba z 10% w ciągu tygodnia, w końću, w dzień Wszystkich Świętych, musiałam ją uśpić. Do teraz mam jej posłanie pod swoim łózkiem, inaczej nie potrafię zasnąć. No nic, zrobiło sie tak płaczliwie, cies się latem, jak chcesz. Ja wolę jesień, jest chłodniej ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato jest najlepsze! :) Wakacje, ciepełko...a jesień kojarzy mi się z pluchą i powolnym zapadaniem świata w sen...

      Usuń
    2. Latem jestem cała spocona, wszędzie latają tylko osy, a ja muszę walczyć, żeby zbić temperaturę wody. A jesienią jest kolorowo, większość plonów jest jesiennych. Poza tym, często jest wiatr, a ja uwielbiam wiatr. No i mam urodziny wtedy.

      Usuń
  8. Zrób haul!
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę ;) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń