piątek, 26 czerwca 2015

Wakacje, znowu są wakacje!

No witam was ponownie, tym razem podczas gdy oficjalnie jestem już na wakacjach. Dzisiejsza msza i akademia szybko mi minęły. Pożegnałam się ze swoją klasą, ze szkołą i z nauką. Moje myślenie zostaje wyłączone na najbliższe dwa miesiące. Ach, wreszcie czuję, że mogę odetchnąć pełną piersią. Byłam dziś troszkę na spacerku, bo słonko po południu wreszcie wyszło zza chmurek i się do mnie uśmiechnęło. Korzystając z ładnej pogody zrobiłam wam też kilka zdjęć. Pokażę je wam, ale mam jeden warunek. Proszę mi tu już nawet nie wspominać o szkole! :) Świadectwo odebrane, rozdział zakończony, tyle w temacie szkoły. Koniec. Wreszcie wolne. Wymarzony czas. Mam tylko nadzieje, że pogoda dopisze ^^





Czaicie, że widziałam dziś krowę i kozy?? Nawet u mnie na wsi to rzadkość! :) 

Wiśnie... Gorsze w smaku od czereśni, ale ta ich końcówka tak sobie wisiała na drzewie i stwierdziłam, że muszę zrobić zdjęcie ;) Lubicie wiśnie, a może czereśnie?

12 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia.
    Ja kiedyś jechałam rowerem, patrzę się, a tu krowa stoi przy polu kukurydzy. U mnie na takiej bardziej wiejskiej dzielnicy niewielkiego miasta to też rzadkości.
    Hmmm.... Chyba bardziej wole czereśnie.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ja zobaczyłam tę krowę zaczęłam na nią beznadziejnie tępo patrzeć, a później wyjęłam telefon i zrobiłam szybko zdjęcie... tia... krowa...

      Usuń
  2. Tak w końcu WAKACJE !
    Należy nam się odpoczynek :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wreszcie odetchnąć jak się ma świadomość, że wreszcie jest jakaś dłuższa przerwa, prawda?

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! Tak się cieszę, że są już wakacje! Życzę Ci udanego wypoczynku! Pzdr x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że spodobało mi się to, jak opisałaś bloga. Chętnie wpadnę ;) I ja Tobie również życzę udanego wypoczynku ;)

      Usuń
  4. Udanych wakacji! :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak dlugo wyczekiwane wakacje, trzeba je wykorzystać na max'a!
    Udanych! :)
    monshevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację - jest to dzień stracony! Niedługo się jakaś recenzja pojawi - mam nadzieje, że coś Cie zainteresuje! ;) Dziękujemy! miłosci mamy duzo ;) Rownież zyczę udanych wakacji!

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia,mi babcia obiecywała czereśnie wiśnie ale niestety zjadły je szpaki. Cały czas nie wierzę, że już są wakacje.
    Zapraszam do mnie, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń