środa, 24 czerwca 2015

Wolność czuję, nanana :)

Wakacje oficjalnie rozpoczynają się w piątek, ale ja już od kilku dni jestem w domu, zostało tylko odebranie świadectwa i żegnaj szkoło. Niewyobrażalnie się z tego cieszę. Potrzebowałam odpoczynku. Od wszystkiego. Już teraz czuję się inaczej, lepiej. Jest mi lżej i mam ochotę śpiewać. Koniec nauki, zadań, a także codziennego obserwowania Alana w towarzystwie innych dziewcząt. Mimowolne spoglądanie na niego mocno mnie obciążało, ale dziś czuję się świetnie. Pół dnia spędziłam opychając się słodyczami przed laptopem, a drugie pół na treningu i rowerze. Postanowiłam, że odsłonię wam rąbek tajemnicy i umożliwię zobaczenie mnie... Więc tak. Panna Nikt przestaje być tak bezosobowa, teraz jest nastoletnią dziewczyną w czerni ^^


PS. Zdradzę wam, że w chwilach, w których mam komuś pokazać moje zdjęcia niezmiernie cieszę się z tego, że biegałam, ćwiczyłam. dzięki temu jakoś wyglądam i nie wstyd pokazać nóżek ;) Pokazuję się wam w stroju do ćwiczeń, więc nie załamujcie się tym, jak się ubrałam, chciałam, żebyście zobaczyli mnie tak, jak jest mi najwygodniej. To by było na tyle, bay :* 

22 komentarze:

  1. Też muszę zacząć ćwiczyć :)

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to z początkami jest najgorzej, później to staje się elementem, którego nie można przepuścić i który sprawia przyjemność :) Powodzenia jeśli będziesz próbować ;)

      Usuń
  2. Fajny post :) widać ze pisanie sprawia ci przyjemność i tak lekko piszesz i od razu chce się więcej czytać :)
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi jest słyszeć taką opinię :)

      Usuń
  3. Też muszę się za siebie wziąć ;-; W końcu wakacje, trzeba się jakoś prezentować na plaży :D
    Zapraszam do siebie :3
    http://onlyshadowonthesky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nóżki masz :))
    I zgadzam się, taki odpoczynek jest czasami meeega potrzebny!

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplementy należy przyjmować, a nie się kłócić, więc dzięki :D Jutro gdy wrócę z uroczystości to się położę i do wieczora będę spać (mój sposób na świętowanie wolnego ;) )

      Usuń
  5. Super:) Trzeba się za siebie wziąć:) Obserwuje i zapraszam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, mój wygląd znasz, to się może nie wypowiadam, bo w kompleksy wpadnę ;P Dobra, nareszcie mi kochanie odżyło. Jako że jestem w fazie hurtowego tatuowania wszystkich dookoła (nie mój pomysł, sami się pchają na hennę...), to powiem ci, że "masz takie malownicze łydki" ;P No nic, u mnie kolejny Samiec Alfa. Miłego odszyfrowywania :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... henna <3 sprawiasz, że mam ochotę rzucić się w ręce pierwszej lepszej osoby, która mogłaby mi strzelić taki "rysuneczek" ^^ No to idę do Samca Alfa w takim razie :)

      Usuń
  7. ja może zaczne ćwiczyć przez wakacje :)
    Chciałabym zaprosić Cię na konkurs, w którym do wygrania jest 420 zł w sklepie SHEINSIDE!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. raczej nie jestem osobą chętną do udziału w internetowych konkursach, więc raczej sobie odpuszczę, ale bloga chętnie przejrzę ;)

      Usuń
  8. Też mam taki stroj do cwiczen ;)
    poklikasz u mnie w ostatnim ?
    moze wspolna obs ?żacznij i daj znac
    http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie jestem z nim jedyna :) Wpadnę do Ciebie i jak się spodoba to czemu miałabym nie zaobserwować?? :)

      Usuń
  9. Oj a ja jakieś dwie godziny temu odebrałąm świadectwo i mam już spokój na dwa miesiące! Ja również potrzebuję odpoczynku. Masz chude nogi :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz też już jestem oficjalnie na wakacjach hihi :) Szkoda tylko, że pogoda ciągle fochy strzela...

      Usuń
  10. Will you follow eachother? If yes , please follow me on GFC and leave a comment. I will come back and follow you. Loves.

    http://www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne nogi! :)
    Zapraszam KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie bój się pokazywać siebie! Jesteś jaka jesteś i bez względu czy mega zgrabna i z idealną twarzą - nadal piękna! :) Co do końca roku szkolnego, to ja to mam ponad miesiąc za sobą. Teraz pracuję i definitywnie czuję, że potrzebuję przerwy... A niestety nie zapowiada się do końca sierpnia, chyba, że mnie zwolnią :P

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć takie słowa. Może uda się coś wykombinować i odetchnąć. Wytrwałości Ci życzę :)

      Usuń