środa, 1 lipca 2015

Haul zakupowy

Cześć wszystkim. Dzisiaj przychodzę do was z haulem zakupowym, jednak zanim do niego przejdziemy chciałabym wam jeszcze opowiedzieć co się u mnie działo w ostatnich dniach. Staram się tutaj dokumentować wszelkie moje wakacyjne aktywności ;) W poniedziałek z rana byłam na treningu, ostatnim w tym sezonie, a popołudnie spędziłam z przyjaciółką, która przyjechała do swojej babci, mieszkającej po sąsiedzku, na wakacje. Wczoraj również spędziłam swój czas z Olą. Po południu rozłożyłyśmy w ogrodzie koce, przebrałyśmy się w stroje kąpielowe, wysmarowałyśmy się olejkami i zaczęłyśmy opalanie. No ale niestety, pogoda kazała nam się pocałować w tyłek. Gdy tylko się położyłyśmy zaszło słonko. Miałyśmy nadzieję, że to chwilowe, więc się nie poddawałyśmy i czekałyśmy. Niestety, jedynym czego się doczekałyśmy był deszcz. Wieczorem za to zrobiłyśmy swój własny yoga challenge, żeby mieć co wspominać. Było przy tym masę śmiechu. To trudniejsze niż się wydaje! Dziś z kolei byłam na zakupach i teraz zaprezentuję wam moje nabytki. Wakacje mijają mi naprawdę fajnie i mam nadzieję, że zostanie tak do końca. Liczę również na poprawę pogody :)

top (H&M)

Sukienka plażowa (H&M)

Strój kąpielowy (Cubus)

koszulka z koronką (KappAhl)


Obie pary sandałków są z CCC

Okulary również ^^

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zakupów. A wy co o nich myślicie? A może macie jeszcze jakieś zadania dla mnie, które mam wykonać w wakacje (więcej informacji w poprzednim poście)?

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka i czarne buty zdecydowanie w moim stylu. Reszta wygląda moim zdaniem zbyt zwyczajnie, a ja lubię wyróżniać się z tłumu. Głównie przez kwiatowe stylizacje. Nie raz nazywano mnie "dzieckiem kwiatem" :)
    Moja wakacyjna aktywność to nauczyć się jeździć na rolkach. Trochę to śmiesznie wygląda, bo nie mam 12lat, a wręcz prawie 20. Jednak nie przejmuje się ani tym, ani obolałą pupą.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo fajna :)

    natlok-myslii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze sandałki mam takie same tylko białe :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy, na pewno świetnie się sprawdzą na wakacje. Sama się zastanawiałam czy nie kupić tego topu z H&M. Co do wyzwań to spróbuj z Olą zrobić sobie maraton horrorów (jeśli lubicie) jak nie to innych filmów, najlepiej taki całonocny :D
    Pozdrawiam
    Mój blog klik ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO ZABAWY :)) WSZYSTKO OPISANE JEST W NASZYM POŚCIE
    http://palaania.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuszki ;)
    http://niniakk.blogspot.com/ zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, też dzisiaj zakupy miałam, ale mniejsze. Kapelutek, nowe treski... a jako że jestem buszująca w kurach, to pewnie coś takiego dziś/jutro się pojawi, bo się szybko pisze ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny haul :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy ;)
    u mnie pogoda za to świetna, trochę się spaliłam :D
    na jakie treningi chodzisz? :)
    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sztuki walki <3 coś, co naprawdę kocham ^^

      Usuń
  11. Ubrania nie w moim stylu, ale ładne.
    Dodaję do obs. :*
    Pozdrawiam, Atena.
    http://skoszona-trawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wątpię, że przy yoga challenge jest dużo śmiechu, ale również wiem jaki to właśnie trudne! Nie dziwię się też, że jesteś zadowolona z zakupów :) świetny haul, a ta sukienka plażowa; świetna!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy Haul. Bardzo fajnie że zakupy ci się udały. Bardzo ciekawie spędziłaś te ostatnie dni, ja niestety siedzę w domu bo jestem trochę chora.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny haul :D zapraszam do mnie :
    http://carolla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń