poniedziałek, 13 lipca 2015

Home sweet home

No to oficjalnie. Wczoraj około godziny 4 nad ranem zakończył pierwszy z moich wakacyjnych wyjazdów. Mimo nudy nie żałuję, że pojechałam. Miałam okazję spędzić trochę czasu z dala od wszystkiego, co tutaj nosi miano problemów. Mogłam spojrzeć na wszystko z daleka, z innej perspektywy. Kiedy wróciłam do domu i położyłam się w łóżku poczułam, że już brakuje mi nocy w namiocie. Bo choć narzekałam na nocny chłód, wiatr czy duchotę o poranku było to niesamowite doświadczenie i teraz cieszę się, że spaliśmy właśnie pod namiotami, a nie w domku. No bo co to za przyjemność spać w łóżku? Brakuje mi też widoku jeziora zaraz po przebudzeniu. Mazury mają swój urok. Osoby takie jak ja będą pewnie na nie narzekać, ale w głębi duszy pokochają takie spokojne miejsca nad jeziorem i będą chciały tam wrócić. Co do ostatnich dni na wyjeździe...byliśmy na spływie kajakowym, przez który nabawiłam się odcisków. Płynęliśmy na trasie 6 km. Widoki były niesamowite. Wyobraźcie sobie...tylko wasz kajak na rzece, po bokach wysokie szuwary, co jakiś czas widzicie majestatyczne łabędzie, dzikie kaczki czy urokliwe lilie wodne. Pięknie, prawda? Najbardziej żałuję tego, że na spływ nie wzięłam ze sobą aparatu. No cóż, wspomnieniom będzie musiała wystarczyć moja głowa, bo nie utrwaliłam ich na klatkach aparatu. Droga powrotna była długa, ale dojechaliśmy szczęśliwie. Teraz leżę sobie w łóżku i wspominam. Już czuję, że brakuje mi gry w karty, pływania w jeziorze i czasem lekko pokręconych rozmów z Emilią. Następny wyjazd nad ranem 21.07. zobaczymy co mi on przyniesie...








PS.Ja wiem, że większość tych zdjęć jest wykonana o zachodzie słońca, ale w dzień nie bardzo miałam czas na fotografowanie... 

A jak tam u was? Byliście już gdzieś czy może dopiero się wybieracie? 

14 komentarzy:

  1. Ja byłam w Chorwacji :) Jest tam przepięknie :) A na Mazurach byłam rok temu i trzy lata temu i nie żałuję, bo było niesamowicie. A co do zdjęć to są bardzo ładne :) Lubię zachody słońca <3

    zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do LBA! Więcej info tutaj: http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award_78.html

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są piękne. bardzo lubię pływać kajakiem. ja jeszcze nigdzie nie byłam i planów nie mam, ale może jeszcze nie wszystko stracone ;)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że wyjazd się udał.
    Śliczne zdjęcia.
    Ja jak narazie nigdzie się nie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękujemy! ;)) Moja lista też długa, a czasu jakoś mało :(

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Nie ważne gdzie jedziemy, ważne abyśmy się świetnie bawili ;D Obserwuję :)

    Mój blog - http://mylifemypassionsmyeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam spać pod namiotami! Najlepsze co może być i zazdroszczę ci że udało ci się właśnie tak spędzić czas. Namioty dają spokój i można się naprawdę uspokoić. No i na dodatek piękne widoki miałaś!

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia. Nigdy nie spałam pod namiotami, ale chciałabym w tym roku spróbować. Co do wyjazdów, ja w niedzielę wróciłam z gór.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam biwaku :/
    Nie, ja niestety nigdzie nie jade:)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być super :) Uwielbiam biwaki! Świetny namiot :)
    Ja byłam, a raczej jestem ostatni dzień na Sardynii :) Zapraszam na zdjęcia http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez juz po wakacjach ! :)

    www.konieczkoo.blogspot.com U mnie odchudzajace warzywa ;) + Przepis na zupke :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nigdzie nie wyjeżdżałam :)

    natlok-myslii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Nominowałam Cię do LBA. Więcej informacji u mnie na blogu :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nigdzie nie wyjeżdżam na wakacje...Też chciałabym kiedyś spać pod namiotem :) Może kiedyś to małe marzenie się spełni :D Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń