środa, 15 lipca 2015

Liebster Blog Award

Zdecydowałam się wreszcie dodać ten post. Powiem wam szczerze, że trochę się do tego zbierałam, a nominacji się nazbierało. Dla tych, którzy nie wiedzą na czym polega zabawa krótkie zasady: Nominacja do LBA jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana mniej popularnym blogom, więc daje możliwość promowania ich. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Później Ty nominujesz 11 osób i zadajesz im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.Teoria objaśniona. Przejdźmy teraz do moich odpowiedzi.

Pytania od http://witajwmoimswiecie11.blogspot.com/
1.Skąd pomysł na założenie bloga?
Szczerze powiedziawszy to był zupełny spontan. Wcześniej, jako jeszcze dziewczynka, zakładałam swoje małe blogi, których nikt nigdy nie odwiedzał, a po tygodniu zapominałam o ich istnieniu. Pisanie pamiętnika w zeszycie wychodziło mi raczej niesystematycznie, więc postanowiłam spróbować online. Uważam zapisywanie swoich wspomnień za naprawdę fajną sprawę i kiedy to wszystko się podsumowało jakoś tak wyszło, że powstał ten blog.
2.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Spotkania z przyjaciółmi, czytanie książek, spacery, fotografowanie-to coś, co zdecydowanie lubię.
3.Pomaga ci ktoś w prowadzeniu bloga?
Nie, nie ma nikogo takiego. Jedyną pomocą, za którą jestem bardzo wdzięczna, było wykonanie mojego szablonu przez najcudowniejszą Kuroneko.
4.Lubisz poznawać nowych ludzi?
Szczerze powiedziawszy jestem dosyć nieśmiała, kiedy mam styczność z osobami, których nie znam. Mimo wszystko chętnie zawieram nowe znajomości i coraz bardziej się przełamuję. Myślę, że ten blog pomaga mi zburzyć tę moją nieśmiałość i sprawia, że jestem bardziej otwarta.
5.Podaj 3 twoje ulubione blogi.
http://kotnasluzbie.blogspot.com/
http://angegar-blog.blogspot.com/
http://recenzje-starlight.blogspot.com/
Chyba właśnie te blogi znajdują się w mojej czołówce.
6.Myślałaś kiedyś nad założeniem kanału na yt?
Muszę przyznać, że cały czas o tym myślę, ale raczej wątpię w realizację tego.
7.Jakie masz hobby?
Sztuki walki, fotografia, a od niedawna także blogowanie.
8.Podaj kilka cech, które cenisz w ludziach.
Na pewno szczerość, otwartość, poszanowanie drugiego człowieka, wyrozumiałość.
9.Lubisz zwierzęta? Jak tak to jakie?
Czasami zastanawiam się czy nie wolę zwierząt od ludzi... Uwielbiam większość zwierząt, nie ważne czy tych czworonożnych, pełzających czy latających. Moją największą miłością są jednak psy.
10.Jakie jest twoje największe marzenie?
Czy ja wiem? Wydaje mi się, że wydanie własnej książki bądź po prostu, bycie szczęśliwą.
11.Co myślisz o moim blogu?
Podoba mi się. Szkoda tylko, że od dłuższego czasu nie pojawił się tam żaden post.

Pytania od http://rozszyfrujmnie.blogspot.com/
1.Jakiej muzyki słuchasz?
Chyba każdej. Po prostu-co wpadnie w ucho.
2.Jaki styl preferujesz?
Myślę, że nie ma takiego jednego, określonego.
3.Ulubiony owoc?
Lubię wszystkie owoce, ale najbardziej chyba maliny, arbuzy, pomarańcze i banany.
4.Masz zwierzątko?
Jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch psów. Suczki rasy ratlerek o imieniu Tania oraz owczarka niemieckiego, Arisa.
5.Posiadasz rodzeństwo?
Prędzej moich dwóch braci przypisałabym pod zwierzęta, a konkretniej świnie, nie chcąc oczywiście obrażać świń :*
6.Lubisz swoje imię? Dlaczego? 
Czy ja wiem... moje imię mi nie przeszkadza, choć wolałabym coś oryginalniejszego. Osobiście mam 6 koleżanek, które są moimi imienniczkami...
7.Ulubiony film?
Na tą chwilę chyba "Po prostu walcz" bądź "Love, rosie"
8.Jaki lubisz wzór? 
Nie do końca wiem, w jaki sposób zinterpretować to pytanie...
9.Jakie lubisz książki? 
Żadną nie pogardzę. Czytam wszystko, ale chyba najbardziej lubię dystopie, romanse czy paranormal romans.
10.Co planujesz na przyszłość? 
Jestem osobą bardzo nie pewną swojej przyszłości. Nie wiem co chcę w życiu robić.
11. Kiedy myślisz o tym co cię spotkało? 
I tutaj również nie bardzo wiem, co odpowiedzieć. Jeżeli chodzi o wydarzenia z mojego życia, najczęściej analizuję je przed zaśnięciem.

Pytania od http://palaania.blogspot.com/
1.Którą piosenkę przesłuchałaś najwięcej razy w swoim życiu? 
Szczerze powiedziawszy, nie mam pojęcia.
2.Który kraj chciałabyś zwiedzić?
Właściwie to marzę o podróżowaniu po świecie. Jeśli miałabym jednak wybrać tylko jeden wydaje mi się, że byłaby to Anglia.
3.Co byś chciała osiągnąć w życiu? 
Chciałabym zrobić coś, dzięki czemu zostałabym zapamiętana i nie zniknęła z pamięci ludzi po śmierci mojej i moich najbliższych.
4.Jaką sławną osobę chciałabyś spotkać najbardziej? 
Myślę, że byłaby to Colleen Hoover.
5.Co myślisz o związkach homoseksualnych? 
Uważam siebie za osobę tolerancyjną. Jeżeli takie osoby uważają, że się kochają nic mi do tego. Denerwuje mnie tylko to, że są osoby, które uważają się za homoseksualne tylko dlatego, że jest taka moda...
6.Jaki jest twój ulubiony sklep z ubraniami? 
W chwili obecnej będzie to H&M.
7.Jaki masz telefon? 
Do końca wakacji Samsung Wave 3, później go zmieniam, nie wiem jeszcze na jaki.
8.Co w sobie najbardziej lubisz? 
Chyba determinację i wytrwałość. Jeżeli zacznę coś robić i postanowię sobie, że to skończę, to choćbym miała zupełnie dosyć, zagryzę wargi i dam radę.
9.Co szalonego byś zrobiła w te wakacje, gdyby nic cię nie ograniczało?
Hmm... szczerze powiedziawszy nie zastanawiałam się nad tym. Pierwsze co mi przyszło do głowy to to, że złapałabym stopa i jedynie z plecakiem wyruszyłabym w podróż po Polsce, której głównym celem byłoby miasteczko turystyczne nad Bałtykiem-Darłówko.
10.Jaką pizze najbardziej lubisz? 
Jem taką, jaką wybierają moi bracia. Nie jestem szczególnie wybredna.
11.Co zainspirowało cię do bloga?
Patrz pierwsza moja odpowiedź w tym poście.

Pytania od http://skoszona-trawa.blogspot.com/
1.Co sprawia ci największą przyjemność w blogowaniu?
Każdy wasz komentarz przyprawia mnie o uśmiech na twarzy, a świadomość, że mam tutaj swoje miejsce, do którego mogę przyjść w każdej chwili z każdą troską i radością jest cudowna.
2.Jak lubisz spędzać czas wolny?
Gdzieś wyżej już odpowiedziałam na takie pytanie.
3.Kto jest dla ciebie największą inspiracją/muzą?
Jest wielu takich wspaniałych ludzi. Nie potrafię wymienić tylko jednej osoby.
4.Czy jest ktoś, z kim chciałabyś spędzić resztę życia?
Takimi "ktosiami" jest moja rodzina. A jeżeli chodzi o miłość, nie znalazłam jeszcze swojej drugiej połówki, z którą chciałabym być na dobre i na złe. Mam jeszcze na to czas.
5.Kto jest twoim ulubionym muzykiem/piosenkarzem? Dlaczego go/ją lubisz?
 Skoro mam podać jedną osobę będzie nią Griffin Peterson. Cenię go za to, że potrafi wczuć się w swoją muzykę. Z jego utworów słychać emocje.
6.W jakich okolicznościach zaczęłaś prowadzić bloga?
Patrz wyżej.
7.Co według ciebie jest największą sztuką? Dlaczego?
Szczerze powiedziawszy chyba nie ma czegoś takiego, co szczególnie wywyższa się ponad inne.
8.Co cenisz w innych ludziach? I dlaczego?
Spójrz na odpowiedzi wyżej.
9.Wierzysz w prawdziwą miłość? Czym ona dla ciebie jest?
Wierzę w prawdziwą miłość. Jest ona dla mnie oddaniem drugiej osobie... no cóż, ciężko zdefiniować miłość. Spójrzmy na słowa przysięgi małżeńskiej. Miłość to właśnie trwanie przy drugim bez względu na wszystko.
10.Miłość czy przyjaźń? Dlaczego?
Miłość i przyjaźń się wzajemnie uzupełniają, dlatego moim zdaniem nie można pomiędzy nimi wybrać.
11.Czym jest dla ciebie zaufanie?
Zaufanie jest...zaufaniem. Nie wiem jak wyrazić to słowami.

Pytania od http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/
1.Masz zwierzaka?
Patrz wyżej.
2.Czego najbardziej się boisz?
Zapomnienia. To mnie przeraża.
3.Co cię inspiruje do pisania bloga?
Wasze komentarze, to co dzieje się w moim życiu...
4.Co sądzisz o Gangu Albanii? 
Nie rozumiem ludzi, którzy mają na to jazdę! To jest patologiczne haha :)
5.Wolisz pić wodę, czy może raczej soki? 
Pepsi! ^^ Ale wodą z cytryną i lodem też nie pogardzę.
6.Zależy ci bardziej na przyjaźni, czy miłości?
Popatrz w górę ;)
7.Jesteś realistką, optymistką czy pesymistką? 
Wydaje mi się, że optymistką, choć w niektórych sytuacjach nie da się nią być.
8.Jakie książki lubisz czytać? (i czy w ogóle lubisz czytać?)
Oczywiście, że lubię czytać, a jakie książki to patrz wyżej.
9.Żywe kolory czy pastele?
To zależy od pory roku i pogody.
10.Gdybyś wygrała w totka, na co byś przeznaczyła pieniądze? 
Chciałabym na pewno wpłacić pewną kwotę na rzecz schronisk dla zwierząt, a także hospicjów. Na pewno zrealizowałabym też wtedy moje marzenie, polegające na sprawieniu radości dzieciom z domu dziecka poprzez odwiedzenie ich i sprawienie im prezentów. Chciałabym też postawić sobie dom i wesprzeć finansowo moją rodzinę.
11.Jakie są twoje ulubione blogi i dlaczego? (tematyka itd.)
Właściwie to każdy blog może mi się spodobać, jeżeli jest prowadzony przez właściwą osobę. Jeżeli jej styl pisania jest zachęcający, wchodzę w to ;)

Pytania od http://parajulkanormal.blogspot.com/
1.Najlepsza książka jaką przeczytałaś? 
Czytałam w życiu naprawdę wiele książek i ciężko mi wybrać tę jedyną. Mogę wam polecić całą twórczość Colleen Hoover, serię Mara Dyer, Przypadki Callie i Kaydena, Dziesięć płytkich oddechów, Czerwoną królową, Morze Spokoju... mogłam się tego po sobie spodziewać, że jak zacznę wymieniać to końca widać nie będzie... więc może przerwę mimo tego, że nie wymieniłam wszystkich książek, które moim zdaniem warte są uwagi.
2.Jaka jest Twoja wymarzona praca?
Tutaj jest kilka opcji... dla przykładu psychiatra bądź psycholog, patolog, prawnik, dziennikarz, wcześniej lekarz weterynarii... ale najbardziej chciałabym zostać pisarką, a także pracować w wydawnictwie.
3.Kiedy założyłaś bloga?
Ten blog powstał w maju tego roku.
4.Ulubiony dzień tygodnia? 
Definitywnie jest to sobota.
5.Jakie kraje chciałabyś odwiedzić?
Marzę o podróżowaniu po świecie. Jest wiele takich miejsc.
6.Dlaczego blogujesz?
Mogę w ten sposób wyrazić siebie i być tutaj w pełni sobą, nie udawać.
7.Opisz siebie w trzech słowach.
Nieśmiała książkoholiczka z marzeniami (z nie liczy się jako słowo ^^)
8.Bez czego nie wychodzisz z domu?
Hmm... chyba portfela, ale w sumie nie wiem.
9.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Patrz wyżej.
10.Uprawiasz jakiś sport? 
Trenuję sztuki walki, a oprócz tego staram się biegać, choć ostatnio drugą rzecz zaniedbuję.
11.Co planujesz robić w wakacje?
Planów jest sporo, najbliższe to wyjazd nad morze.

No to się trochę spisałam. Na razie wstrzymam się od nominacji kolejnych osób, ponieważ ciężko mi uzbierać aż 11 takich osób, których blogi rzeczywiście systematycznie czytam i doceniam. Może zamiast zadawać pytania i nominować zaproszę was serdecznie na blogi, które wymieniłam tutaj w odpowiedziach. Może za jakiś czas dodam post, w którym pojawią się tylko nominacje, już bez moich odpowiedzi. Jeszcze raz wybaczcie mi ten poemat, ale nie sposób było napisać czegoś krótszego odnośnie LBA, bo nie chciałam zignorować żadnej nominacji, ponieważ są one dla mnie ogromnym wyróżnieniem. A tymczasem całuję was i uciekam.

15 komentarzy:

  1. Ale dużo nominacji i pytań :o Aż nie mam pojęcia, o czym najpierw napisać w komentarzu.
    Nie czytałam jeszcze żadnej książki Colleen Hoover, chociaż już od jakiegoś czasu mam w planach to zrobić, tylko... jakieś inne pozycje się u mnie pałętają po pokoju :P
    "Mogę w ten sposób wyrazić siebie i być tutaj w pełni sobą, nie udawać." <-- Mam tak samo ^.^
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje tylu nominacji! Świetne odpowiedzi. Pozdrawiam!

    + Zapraszam na nowy post: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyczerpujące informacje :)) Gratuluję nominacji :) tez bym chciała kanał na yt, ale niestety tak jak Ty wątpię w to;)

    Jutro u mnie na blogu Q&A, ale zapraszam na nowy post juz dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczerpujące informacje :)) Gratuluję nominacji :) tez bym chciała kanał na yt, ale niestety tak jak Ty wątpię w to;)

    Jutro u mnie na blogu Q&A, ale zapraszam na nowy post juz dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyczerpujące informacje :)) Gratuluję nominacji :) tez bym chciała kanał na yt, ale niestety tak jak Ty wątpię w to;)

    Jutro u mnie na blogu Q&A, ale zapraszam na nowy post juz dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dużo pytań no no :D

    mackenziexox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje nominacji :))
    Świetny post i blog! Obserwuje!
    Klikniesz w linki SheIn w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałaś się napracować :D Doceniam to :) Świetne odpowiedzi, bo nie są one jednosłowne :D Są długie, dzięki czemu można się więcej dowiedzieć ;) Zazdroszczę Ci twoich zwierzaczków :) Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sztuki walki, jej :) Sporo tych pytań, gratuluję :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę po odpowiedziach, że ciekawa z Ciebie osóbka :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tego, dużo, w pewnej chwili juz czytam czytam i nagle zauważyłam, ze muszę przeczytać jeszcze raz, bo gdzieś w międzyczasie odplynelam pod naporem pytań :D tez właściwie chciałabym wydać jakaś książkę, bycie szczęśliwym w życiu jest bardzo ważne. Ja mojego brata zaliczyłabym nie jako świnie, ale np. tchórzofretkę. Pająków boi sie jak mało kto. Ale świnka tez pasuje. Co do oryginalnego imienia, z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, ze to tez czasem nie jest takie fajne, gdy ludzie sie dziwią/nie mogą zapamiętać/robią z tego dowcipy
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zacznę od "Cześć". Wpadłam na twój blog przypadkiem, po drodze. Design bardzo przypadł mi do gustu, robiłaś go sama? Poza tym gratulacje LBA, nigdy nie miałam aż tylu nominacji. Rozkręcam nowego bloga, zechcesz wpaść?
    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za odpowiedzi. Miło się czytało. :)
    Pozdrawiam, Atena.

    OdpowiedzUsuń