poniedziałek, 20 lipca 2015

Na plaże, idę na plaże :)

Witajcie. Dzisiejszy post jest równocześnie tymczasowym pożegnaniem. Dziś, choć tak naprawdę jutro, bo o 1:45 wyjeżdża mój autobus nad morze. Droga będzie niestety długa, gdyż kierowca wybrał sobie najbardziej zawiłą drogę. Czeka mnie około 14 godzin w autobusie. Dobrze, że będę mieć przy sobie przyjaciół. Mam nadzieję, że jakoś to zleci. Walizka już spakowana, jednak ciągle towarzyszy mi wrażenie, że o czymś zapomniałam. Co mnie czeka nad morzem? Zobaczymy. Szczerze powiedziawszy nie mogę się doczekać chwili, w której stanę na plaży i spojrzę w morską toń. Uwielbiam morze. Bez takiego wyjazdu wakacje przestają być prawdziwymi wakacjami. Polskie morze jest jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. I jeszcze te krzyki mężczyzn roznoszących kukurydzę :D "Kukurydza smaczna, krucha! Dla dużego i malucha!", "Kukurydza na śniadanie, kto poliże temu stanie!", "Dziadek nie mógł, babka mogła! Moja kolba im pomogła!". Haha :) Uwielbiam to. Dorzucicie jakieś teksty od siebie? Wracamy w nocy z 31 lipca na 1 sierpnia. Najlepsze jest to, że 1 sierpnia mam wesele. Męczą mnie wątpliwości. Mimo wszystko wierzę, że będzie fajnie. A co u was?





20 komentarzy:

  1. Uwielbiam Bałtyk! Jeżdżę co roku regularnie :-)
    Kocham odwiedzać dziką plażę. W ciszy słuchać szumu fal i mew. Z dala od ludzi, samochodów, dużych miast...
    W zeszłym roku udało mi się po sztormie znaleźć kilka bursztynów. Szkoda, że w tym roku nie pojadę :P
    Życzę wypoczynku, dobrej zabawy z przyjaciółmi i żebyś wróciła z mnóstwem pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahahahahah :D Kukurydza, ojej ale śmieszne :) Ja nie jeżdżę nad polskie morze, w podstawowce jeździłam ze szkołą, a teraz z rodzicami zawsze za granicę. Dasz rade te 14 godzin , ze znajomymi zawsze fajnie się jedzie wiec nawet dobrze ze tak długo. A co do wesela to może być śmiesznie jeśli będziesz zaraz po podróży :)

    P.s. Dziękuję za naprawde wspaniałe komentarze które piszesz pod moimi postami. Bardzo cieszę się że mam taką czytelniczke :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, ja też zawsze mam wrażenie, kiedy gdzieś idę/jadę, że o czymś zapomniałam :) Nad polskim morzem byłam tylko raz, ale miło wspominam chwile spędzone nad kopaniem w piasku z chłopakami z mojej klasy :D
    Życzę ci miłego wyjazdu! :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahha :) super o tej kukurydzy ... :P
    Miłego wyjazdu życzę :) I... Także kocham kocham nasze polskie może :)
    Pozdrawiam,
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiałam się z kukurydzy :) Zazdroszczę Ci takich fajnych wakacji :) Znam to uczucie kiedy siedzisz tyle godzin w autobusie, jednak na pewno szybko zleci szczególnie, że będziesz miała wokół siebie ludzi, których znasz i z którymi możesz pogadać :) Ja mam wesele siostry 8 sierpnia i szczerze....nie mogę się doczekać :D Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspost.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę ci. Ja nad Bałtykiem byłam jeszcze w podstawówce i bardzo mi się tam podobało. Chciałabym tam jeszcze kiedyś pojechać ale jakoś nie było okazji. Uwielbiam plażę ale niestety nie mam jej na co dzień.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaczę od tej twojej kukurydzy, aż mam ochotę na nią :>

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, mieszkam w miejscowości nad morzem (zatoką... a tam), ale na plaży nie bywam zbyt często. Powiem tak: nigdy w życiu nie widziałam tego faceta z kukurydzą xD Mam nadzieję, że jakoś dasz sobie radę z tym powrotem i weselem i życzę Ci miłego pluskania, wypoczynku, opalania i kukurydzy
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjaciółmi zawsze szybko leci czas :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne buty ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju. Uwielbiam teksty, wykrzykiwane przez ludzi roznoszących jedzenie nad morzem. Aż się buzia cieszy :D. Że oni sobie gardeł nie zdzierają to jakiś cud.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ci zazdroszczę wyjazdu nad morze - jak na razie byłam tylko jeden dzień nad Bałtykiem i nie pogardziłabym jeszcze paroma :( Udanego wyjazdu xx Zgadzam się, że Polskie morze jednak ma to coś, a panowie od kukurydzy są najlepsi haha :) Pzdr x

    P.S. Dziękuję bardzo za wszystkie komplementy :) Obiecuję dodać fitness notkę za kilka dni! Cieszę się, że tak je uwielbiasz! Zapraszam na nowe posty na angegar:
    O rolce z podpisami reprezentacji Polski w siatkówce
    O mojej przygodzie z dresslink

    OdpowiedzUsuń
  13. ale bym chciała się wybrać nad morze. życzę udanego wyjazdu, z pewnością będzie świetna zabawa. mnie polskie morze kojarzy się jeszcze z podobnymi okrzykami dotyczącymi jagodzianek ;)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam morze, jadę do Sopotu niedługo! Udanego wyjazdu :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam nad morzem, ciekawi mnie jak tam jest. Udanego wyjazdu :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Azaliż wróciłam! Hehe, ratuj się, kto może, reszta udaje martwą. No nic... jakoś nie przepadam za morzem. Ale to morze dlatego, że nie przepadam za latem. Co by ci jeszcze o kukurydzy?... "kukurydza w dzień upalny wzmacnia popęd seksualny", "Moja babka utonęła, zjadła kolbę, wypłynęła", " Ostatnia kukurydza, a kto zjada ostatki, ten jest piękny i gładki", więcej grzechów nie pamiętam. No nic, można mnie już informować, czytać bendem.
    Kuroneko, kotnasluzbie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieje, ze twój pobyt tam bedzie udany :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny post :) + obserwuje
    pozdrowienia
    http://paulinandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę wszystkim, którzy wyjeżdżają na wakacje... Ja pracuję do końća sierpnia, a we wrześniu nie będę raczej miała już czasu na jakiś większy wypad, bo czeka mnie przeprowadzka na studia :(

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam jeździć nad morze, niestety w tym roku siedzę w domu;/

    Mogłabym prosić o klikniecie TUTAJ KLIK ? lub u mnie w ostatnim poście?

    Zapraszam
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń