poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Jedyny taki dzień w roku...

Dziś mamy 10.08., a ja obchodzę w tym dniu urodziny. Zamierzam całe te upały przesiedzieć w pokoju, a wieczorem wybrać się do przyjaciółki. Obchodziłam już swoje święto w sobotę, kiedy to przyszło do mnie troje przyjaciół. Kacper i Anita, z którymi byłam na obozie, a także Ola. Zjedliśmy tort, porozmawialiśmy sobie i w sumie dobrze się czułam w ich towarzystwie. Przyszły też moje ciocie, które zjechały do wioski na urlop. Taki spokojny, leniwy dzień. A teraz pozwolę sobie jeszcze opisać co się działo ostatnio. Czwartek i piątek spędziłam w większości u cioci i na zakupach. Jak dla mnie dni udane i fajne. W sobotę z rana razem z Olą i jej ciocią Gosią pojechałyśmy nad zalew. Wstałyśmy bardzo wcześnie, żeby zająć miejsce na tamtejszej "plaży", a kiedy przyjechałyśmy nikogo jeszcze nie było. Wyjątkowo upalny dzień ściągnął tam jednak sporo ludzi. Było całkiem zabawnie. Nie ma to jak otwieranie piwa o stanowisko ratownika ^^ Woda nie zachęca tam swoją czystością do kąpieli, więc po tym, jak w ramach schłodzenia weszłyśmy z Olą do wody pobiegłyśmy pod prysznice. Weszłyśmy pod jeden, a pod wpływem lodowatej wody wyrwał mi się pisk. Jak się zastanawiam co musieli pomyśleć ludzie, którzy tam byli... :D Wczoraj, czyli w niedzielę, po mszy udaliśmy się z rodzicami i ciocią do zamkowej restauracji i nad San. Lubię takie powolne, leniwe dni, kiedy mogę położyć się na chwilę w łóżku i odpocząć od codziennego pędu. Choć niektórym te dni mogą się wydawać stracone, dla mnie były miłymi dniami. Zasmuca mnie tylko myśl, że koniec wakacji zbliża się do nas w zastraszającym tempie... Na koniec jeszcze smutna informacja. Mój ukochany Nikon V1 [*] uległ zniszczeniu i w chwili obecnej jestem odcięta od sprzętu i bliska załamania nerwowego z powodu braku możliwości fotografowania. Tak więc łapcie jeszcze kilka starszych fotek, bo one będą musiały wystarczyć dopóki nie naprawię lub nie nabędę nowego sprzętu... 











16 komentarzy:

  1. Najlepszego z okazji urodzin :) Super, że tak miło spędzasz wakacje :D Teraz idę pisać posta na moim blogu :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego. Właśnie to kocham w wakacjach - leniwe dni. Kiedy nie mam żadnych obowiązków na głowie i mogę naprawdę wypocząć. Nie marudź na zdjęcia, mnie się podobają :)

    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyyystkiego najlepszego!! :* ^^
    Co do aparatu to może piach dostał się do środka? ;/

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego:*
    Ja kiedyś tak miałam i się okazało, że to piasek się dostał do środka...
    Ładne zdjęcia;)
    Obserwuję:)
    caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc wszystkiego najlepszego.Spełnienia marzen i wszystkiego czego sobie zażyczysz :)
    Szoda że aparat uległ zniszczeniu
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiec wszystkiego najlepszego ;*
    Bardzo ładne zdjęcia :3
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione najlepszego! :) Śliczne foteczki
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione ale szczere !! Wszystkiego naj naj !! Pomyślności i spełnienie najskrytrzych marzeń...
    Zdjęcia piękne !! Post bardzo fajny, dość krótki ale na temat więc super jak dla mnie. :)
    Pozdrawiam !!

    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. spoznione najlepszego! sliczne zdjecia:))))) ladnie napisane i bardzo zwiezle:*
    ja dopiero zaczynam , dziekuje za kazda pomoc:)))
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego!! Myślę, że wspaniale je spędziłaś :)
    Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam cieplutko! :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie!

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm, oryginalny design, bardzo ciekawy :)
    Obserwuję i liczę na to samo:
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego a zdjecia są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego :***
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ------> Zaobserwuj!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. To lekko spóźnione wszystkiego najlepszego :) A, jak dla mnie takie dni nie są stracone- kiedy niby mamy odpoczywać, jak nie w wakacje?
    Woda w naszych jeziorach, rzekach, w Bałtyku nie jest najczystsza, niestety :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkieo najlepszego, piękne foty, fajnie się czyta twoje posty :)
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń