piątek, 21 sierpnia 2015

Wszystko nieustannie się zmienia

"Ukryte płyty tektoniczne we wnętrzu naszych ciał przesuwają się i zmieniają nas w ludzi, którymi się w końcu staniemy." ~ Ava Dellaira

Czas nieustannie przynosi nam zmiany. Po tych wakacjach czuję, że nie jestem tą samą osobą, którą byłam jeszcze jakiś czas temu. Pewne wydarzenia sprawiły, że dziewczyna, którą byłam zniknęła bezpowrotnie, ale chyba taka właśnie jest kolej rzeczy. Żyjemy, jesteśmy sobą, przechodzimy przez różne rzeczy, zmieniamy się. Skończyłam dziś czytać książkę "Oddam ci słońce" i myślę, że pewien cytat z niej idealnie oddaje to, co dzieje się z ludźmi.
"-A może każdy składa się z wielu różnych osób-stwierdzam.-Może cały czas gromadzimy te różne ja. [...]
-Każde nowe ja staje na ramionach poprzedniego, aż jesteśmy taką chwiejną ludzką wierzą?
Umieram z zachwytu.
-Tak! Właśnie tak!"
Czasem zmiany wychodzą nam na lepsze, czasem na gorsze, ale wszystkie one nas kształtują. Dobierają dodatki do naszej "chwiejnej ludzkiej wierzy". Czasem jest tak, że nawet jeśli sami myślimy, że zmiany wyszły nam na dobre inni ludzie uważają, że coś jest nie tak. Ale innym nigdy nie dogodzimy. Nie możemy bać się zmian, bo nawet jeśli wydaje nam się, że czas i pewne zdarzenia wszystko przekreślają, psują nasze ja to mylimy się. Bo każda zmiana jest tylko krokiem w kierunku tego, kim staniemy się ostatecznie. Po tych wakacjach czuję się inna. Jestem bogatsza w doświadczenia, być może silniejsza. Popełniłam trochę błędów, ale teraz mam nauczkę i postaram się ich nie powtórzyć. Postaram się częściej mówić to, co myślę i żyć pełnią życia. Uważam, że zmiany wyjdą mi na dobre, choć są ludzie, którzy niekoniecznie się z tym zgadzają... Na koniec chciałabym was jeszcze przeprosić, że tak nic nie dodaję, ale uważam post bez aktualnych autorskich zdjęć za jakiś wybrakowany i nie mogę się zebrać do pisania. Poluję na jakiś aparat u znajomych i może niedługo uda mi się zrobić dla was coś fajnego.

Z racji tego, że nie posiadam w chwili obecnej zbyt wielu zdjęć, które mogłabym opublikować pochwalę wam się co dostałam na urodziny :) Do tego doszły jeszcze 3 książki i zawartość szkatułki.






16 komentarzy:

  1. Bardzo mądry post :) Ludzie cały czas się zmieniają, doświadczają, dojrzewają, uczą się na błędach. Zycie to droga prób i błędów. Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie sie zmieniają, Ty opisałaś to doskonale. Bardzo dobrze sie czytało. Mam nadzieję ze znajdziesz jakiś aparat i będą zdjęcia, choć te sa super :))
    Pozdrawiam

    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama po sobie widzę jak się zmieniam ;) to co robiłam kiedyś chciałabym zmienić, teraz wiem jak mogłabym postępować w różnych sytuacjach..

    http://mackenziexox.blogspot.com/ zapraszam na nowy post o Toruniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany są nieodłącznym elementem naszego życia. Coś może zmienić się na lepsze czy na gorsze, jednak nie jesteśmy w stanie tych zmian powstrzymać. Pozostaje nam tylko te zmiany zaakceptować.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie się zmieniają, nie da się tego ukryć. Nabywamy doświadczenia, jak sama wspomniałaś, zmieniają się przez to nasze poglądy. Dorastamy, zauważamy coraz więcej, mamy podgląd na więcej spraw. Nie da się pozostać dokładnie takim samym przez całe życie. Jeśli zmiany idą w dobrą stronę, to tylko się cieszyć.
    Ale śliczna ta szkatułka :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, uważam że po prostu niektóre zmiany są tak stopniowe, iż ich nie zauważamy, dopóki nie cofniemy się dalej. Ja osobiście nie lubię zmian, może to źle, ale jakoś za większością z nich nie przepadam- taki typ ;)
    Natomiast boleją nad twoją stratą wewnętrznej małej dziewczynki, mam nadzieję, że przynajmniej nie zapomnisz o dziecku jakie masz w sobie- jeśli wiesz o co mi chodzi ;)
    A co do prezentów to muszę powiedzieć, że piękne :D Nie jestem wielką fanką kwiatów, za to świeczki i szkatułkę mogłabym ci skraść ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Lenena

    http://hsdsintvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie nic nie dzieje się bez przyczyny. Zmiany są potrzebne, aby Nasze życie nie było monotonne. Czasami są one złe, innym razem dobre. Możemy się ich bać, czy też nie. To bez różnicy. One i tak nadejdą.
    Świetne prezenty!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z czasem każdy się zmienia.Każdy przez jakieś ziany staje sie inny:)

    Nowy post! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to samo- po tych wakacjach czuję się 'inna' :)
    Naprawdę dużo zrozumialam i zupełnie inaczej patrzę na niektóre sprawy :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez chyba sie troche zmienilam przez te 2 miesiace
    zmiany sa dobre
    a wszystko co nam sie przytrafia wplywa i tworzy nasza osobowosc
    super rzeczy dostalas na urodziny
    ps. sto lat!
    szarpana - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :)
    Zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się zmieniłam przez te wakacje ;))
    Fajne zdjęcia.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej!
    Nominuję Cię do LBA.
    Więcej tu:
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiany zawsze sa dobre :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominuję cię do LBA, więcej info na moim blogu :)

    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super cytat ♡
    Zmiany są potrzebne, ale nie zawsze łatwo je zaakceptować ...

    ksiega-demonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń