sobota, 12 grudnia 2015

Znów nie ja

Ciągle obiecuję sobie, że wejdę, napiszę. Że wrócę do tego, co było jeszcze latem. Ale to jakieś trudne. Nie będę szukać sobie wymówek, dlaczego mnie nie było. Po prostu odeszłam gdzieś daleko, ale dziś powoli zaczynam zawracać. Dużo się u mnie ostatnio dzieje, a jednocześnie nie ma nic ciekawego. W piątek byłam u przyjaciółki i stwierdzam, że naprawdę potrzebowałam tej wizyty. Zrobiłyśmy pyszne gofry "na oko", pośpiewałyśmy, pograłyśmy w simsy, porozmawiałyśmy. Gdyby nie to, że Iza mnie do siebie wyciągnęła spędziłabym piątkowy wieczór w domu, marudząc ile to mam do roboty, a tak naprawdę nie robiąc nic. Dzisiejszy dzień upłynął mi bardzo leniwie, trochę sobie powspominałam, poprzeglądałam zdjęcia... W najbliższym czasie czeka mnie sporo pracy. Moja klasa organizuje spotkanie opłatkowe, więc trzeba się wziąć za przygotowania, później mam bierzmowanie, zbliżają się święta, a koniec semestru tuż za horyzontem. Muszę wziąć się w garść i zacząć coś robić, bo w przeciwnym razie marnie to wszystko widzę. Pozdrawiam i przepraszam za ten chaos w poście. To po części pewnie dla tego, że kompletnie nie miałam pomysłu na to, o czym napisać, a bardzo chciałam się do was odezwać. A co słychać u was?

PS. Sądzicie, że ładniejsze jest imię Łucja czy Rita? Bo nie wiem na które się zdecydować przy bierzmowaniu. Trzymajcie się cieplutko :) 

18 komentarzy:

  1. Łucja i Rita.. hmm i to i to jest piękne :)
    U nas trzeba kierować się pasją.. tzn. jeśli interesujesz się fotografią (tak w moim przypadku xD) to szukasz patronki od tego imienia... xd
    Co do posta.. echh ja jak widać ostatniego posta napisałam w połowie listopada :')
    Tęsknię za kolejnymi.. xd ale pojawi się pewnie w przyszłym tygodniu ^^
    Chciałabym do świąt zdobyć 100 obserwatorów, uda się? ;)
    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby dwa imiona są fajne musisz sama zdecydować które Ci się bardziej podoba ;)
    Czasami dobrze jest wrzucić na luz ;P Gofrów zazdroszczę bo uwielbiam *.* ;)
    Zapraszam do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Łucja i Rita - dwa piękne imiona, chociaż ja osobiście mam dość oryginalnych imion więc wybrałabym Łucję :D
    O bloga się na razie nie martw, bo nie jesteś jedyna. Ja także muszę to wszystko zacząć ogarniać, pisać ale cóż...? Brak weny! Może zrób sobie przerwę świąteczną w blogu, ogarnij wszystko i powróć w zdwojonych siłach! Merry X'MAS!
    Atkas ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba imie Łucja. Znam to kiedy chce się napisać na blogu a nie ma się co. Ehh...
    Pozdrowionka :*
    http://mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak..Skąd ja to znam? U mnie na blogu od połowy października wisi informacja o zawieszeniu.Próbne matury,stosy prac domowych,ogrom różnych sprawdzianów,dodatkowe zajęcia,teraz jeszcze przygotowania do świąt itd.Mam nadzieję,że po świętach to wszystko ogarnę.Co do imienia na bierzmowanie...bardziej przemawia do mnie Łucja

    Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak... Wiem jak to jest. Czasem wszystkiego jest za dużo ;/ rozumiem. U mnie jest akurat luz więc nie mam się czym przejmować, może brakiem weny? Co do imienia to spodobało mi się Rita
    http://b-o-m-o-g-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny blog, oby tak dalej :)
    Łucja! :)
    Zapraszamy także do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog :)
    jako imie wybrałabym Łucja (;

    umalujmysierazem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też ciągle nie ma na nic czasu...nauka i tak dalej. Ale tak jak napisałaś, trzeba wziąć się w garść :) Trzeba jakoś dawać radę :) Niedługo otrzymamy zasłużony odpoczynek :) Święta, potem ferie, a potem znowu wakacje :) Czasem mnie przeraża jak czas szybko leci. Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam to - mój piątek wcale nie spędzam pożytecznie, tylko marudzę :( Bardzo dobrze, że masz koleżankę, na którą możesz liczyć - warto oderwać się od czasu do czasu od rutyny, bo dzięki temu możemy poczuć świeżość i znowu lepiej funkcjonować.
    Ja osobiście wybrałabym Łucja.

    Pozdrawiam i życzę dużo weny do kolejnych postów x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowy post na blogu, informuję tak jak obiecałam http://angegar-blog.blogspot.com/ xx

      Usuń
  11. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rob nic na siłę kochana! Pisz kiedy masz ochotę, ale gdy ostatnio tu zaglądałam to nie bylo nic nowego :(
    Wiec czekam na więcej. Co do imienia - Łucja jest piękne :) Sama się nad nim zastanawiałam, ale wybrałam Emilia :) A wiesz dlaczego? Bo Łucja nie miała pięknego życia i nie była patronka tego, co mnie interesuje i tego co chce w życiu robić. Pamiętaj, że imię to patron, a on ma Cię chronić, wstawiać się za Tobą i reprezentować - wiec tym się kieruj :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie lepsza Łucja :) Bardzo fajny blog i myślę, że zostanę tu na dłużej!

    konieckropka-bookgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bloga :)
    Osobiście wole Łucja ;)
    http://myslkolorowo.blogspot.com/ <-

    OdpowiedzUsuń
  16. Rita, ale widzę, że większość jest za Łucją ;) Fajny post.
    Pozdrawiam, Majaa
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń