piątek, 26 lutego 2016

Kim jestem?

Witajcie kochani. Znów trochę mnie nie było, ale tym razem działo się tak dlatego, że naprawdę nie chciałam dodawać wam postów bez zdjęć lub ze zdjęciami niskiej jakości, wykonanymi telefonem. Niestety ciągle czekam na nowy sprzęt, więc mam pewne ograniczenia. Dziś jednak postanowiłam do was napisać i..przedstawić się. Więc cześć! Mam na imię Ola, jestem z roku 2000 i mieszkam gdzieś na Podkarpaciu. Dlaczego się wam przedstawiam? Ponieważ uświadomiłam sobie, że znacie naprawdę wiele faktów z mojego życia, że dzielę się z wami tymi najważniejszymi chwilami, a jestem dla was bezimienną blogerką.


Źródło:Grafika Google


Rok 2016 ma być dla mnie rokiem pełnym zmian, rokiem spełniających się marzeń. Miałam tego nie robić, ale chciałabym tutaj podzielić się z wami moją listą rzeczy do zrobienia w tym roku. Zobaczymy ile z nich uda się wykonać. Przytoczę tutaj te już spełnione, a kolejne, które uda się wykonać będę uwieczniać dla siebie i dla was.

LISTA RZECZY DO ZROBIENIA W 2016 ROKU: 
-być w Anglii
-pojechać na koncert
-pojechać na obóz +
-dokonać dobrego wyboru +
-nagrać filmik na youtube
-odwiedzić duży park rozrywki +
-spotkać Matthew Andersona +
-pojechać na Ligę Mistrzów
-pojechać na festiwal kolorów
-zrobić sobie zdjęcie z kimś sławnym
-pojechać na PlusLigę +
-pojechać za granicę
-odwiedzić Warszawę
-zobaczyć Room94 na żywo
-porozmawiać z kimś rozpoznawalnym
-mieć 5 z angielskiego na koniec roku szkolnego 2015/16 +
-pojechać na Young Stars Festival 2016

Źródło:Grafika Google


Jeśli możecie dorzucić jakieś propozycje od siebie to zachęcam was do tego. Pozdrawiam was wszystkich gorąco i... do napisania :)

24 komentarze:

  1. Życzę Ci aby udało ci się zrealizować z tej listy jak najwięcej ;) Wierze że uda ci się ^^ Fajnie że się przedstawiłas :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo celi na ten rok, trzymam kciuki, żeby się udało! U mnie masz odpowiedź na pytanie jakie miejsce jest warte zobaczenia. Pozdrawiam ;)

    http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych celi rzeczywiście jest wiele, ale ja w nie wierzę :) Poza tym one się ze sobą w jakiś sposób łączą, więc... może się uda :)

      Usuń
  3. Witaj, droga Olu, moja rówieśniczko ^^ Dużo masz planów na ten rok - mam nadzieję, że uda Ci się jak najwięcej ich spełnić. W sumie chciałam w tym roku też jechać na obóz, ale jestem już po rozmowach z rodzicami i wiem, że nici z tego. Sama już jakiś czas próbuje się zabrać do nagrania... czegokolwiek, ale chyba zbyt bardzo boja się obiektywu :/
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa, jakie u mnie zostawiłaś :)
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem z 2001 ;) A w Anglii już byłam, tylko z X lat temu :D Życzę powodzenia w spełnianu planów i już czekam na następny post! <3
    Pozdrawiam,
    FotoReporterka :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam oczywiście nadzieję, że wszystko cię się spełni. Dużo masz planów (więcej ode mnie). Ja nigdy bym nie pomyślała o niektórych, ale wszystkie wydają się byc całkiem realne.
    KLIK & ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Olu, moja imienniczko :P
    Życzę ci aby tych marzeń spełniło się jak najwięcej :)
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu który sama organizuję


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wytrwałości i szczęścia w realizacji wyznaczonych planów - powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w realizacji swoich marzeń ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. W moich planach też są niektóre z twoich rzeczy.
    Powodzenia!
    Obs za obs? Jak zaobserwujesz to napisz
    w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :)
    aparacikxxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ups... Przepraszam za bałagan ale źle podałem link.

    Też jestem z 2000. Fajna data. Przynajmniej nie pomylimy się w podawaniu wieku ;)
    Cóż... Moim głównym celem jest pokonanie "szkolnego" wroga, ale długo by opowiadać. Zapraszam do mnie:

    http://myslizakazane11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokonać dobrego wyboru- chyba mój ulubiony punkt na tej liście :). Też chciałabym pojechać na festiwal kolorów, w zeszłym roku sporo osób z mojej szkoły na nim było i wszyscy sobie chwalą. Może nawet z nimi pójdę... To co innego, pójść ręka w rękę a się spotkać na miejscu ;).
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne posty i mam nadzieję że dużo z postanowień uda Ci się wykonać :) poza tym zapraszam do mnie, dopiero zaczynam http://photoobiektywna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dąż do sowich marzeń, a na pewno ci się uda! Tylko trzeba w siebie wierzyć.
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo ciekawą listę marzeń. Ja także chciałabym odwiedzić Anglię jednak to szybko się nie spełni. Jednak mam nadzieję że w przyszłości wsiądę w samolot i odwiedzę Anglię.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana! :) a czy wiesz kto za 2,5 miesiąca będzie w Anglii? ;) ja <3 dlaczego szykuj się na relacje na moim blogu, byś miała jeszcze więcej motywacji do tego by tam pojechać! :)
    Pozdrawiam, Nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana! :) a czy wiesz kto za 2,5 miesiąca będzie w Anglii? ;) ja <3 dlaczego szykuj się na relacje na moim blogu, byś miała jeszcze więcej motywacji do tego by tam pojechać! :)
    Pozdrawiam, Nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, dużo planów, życzę byś spełniła jak najwięcej punktów z tej listy albo i wszystkie ;)
    Ja uwielbiam tak sobie planować i choć nigdy nie robię listy na cały rok, to zawsze mam na ferie, wakacje, a w tym roku mam nawet listę rzeczy do robienia w weekendy i z 20 podpunktów robię co tydzień co najmniej 5 :D

    Pozdrawiam i powodzenia, Lenena
    http://hsdsintvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW!
    zapraszam do mnie: https://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super szablon :) Kurcze ja teź chcę gdzieś za granicę! :) | sznuraskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej!
    Nominowałam cię do LBA ;) Więcej informacji znajdziesz o tutaj: https://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award-2.html?
    Pozdrawiam :)
    FotoReporterka

    OdpowiedzUsuń
  22. zycze Ci aby udalo Ci sie zrealizowac z tej listy jak najwiecej a najlepiej wszytsko ! :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń